"No podéis preparar a vuestros alumnos para que construyan mañana el mundo de sus sueños, si vosotros ya no creéis en esos sueños; no podéis prepararlos para la vida, si no creéis en ella; no podríais mostrar el camino, si os habéis sentado, cansados y desalentados en la encrucijada de los caminos." Freinet, Celestin

dimecres, 28 de desembre del 2011

Segona sessió de recitació

A la sessió de COED, del dia 2 de desembre, vàrem fer la segona sessió de recitació de poemes. Primer de tot vam començar com l´altre dia fent els exercicis de relaxació (respiració i articulació) que vaig comentar en l´anterior entrada de la primera sessió de recitació. 

A continuació les companyes van començar cadascúna a recitar el seu poema. En aquesta sessió el repertori de poemes va ser molt variat però el que ens va commoure molt va ser el de Tinc Alzheimer d´en Salvador Riera.

Tinc Alzheimer

Llibre d'Aleix Freixas Torras


Poema de Salvador Riera


Si em veus i te n'adones que no hi veig,
Mira'm
Si em veus i te n'adones que no hi sento,
Parla'm
Si em veus i te n'adones que quequejo,
Escolta'm
Si em veus i te n'adones que no et puc tocar,
Toca'm
Si em veus i te n'adones que em costa moure'm
Mou-me
Si em veus i te n'adones que he caigut,
Aixeca'm
Si em veus i te n'adones que tremolo,
Abraça'm
Si em veus i te n'adones que ploro,
Deixa'm plorar
Però no deixis mai de mirar-me, de parlar-me, d'escoltar-me, de tocar-me, de moure'm, d'aixecar-me, d'abraçar-me.
I pel damunt de tot,
No deixis mai d'estimar-me.

Més tard la Rosa Soler ens va comentar que algunes persones havíen anat massa pressa, ens va dir que havíen de calmar els nervis i anar més a poc a poc per tal de que tot el que diem pugui arribar a aquells que escolten el nostre poema. 

I per concluir com a l´altre sessió vàrem mirar els blocs d´aprenentatges i la Rosa Soler ens va tornar a dir que teníem i que sería d´una gran valoració per pujar nota que aprofundíssim sobre els temes treballats a classe. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada