"No podéis preparar a vuestros alumnos para que construyan mañana el mundo de sus sueños, si vosotros ya no creéis en esos sueños; no podéis prepararlos para la vida, si no creéis en ella; no podríais mostrar el camino, si os habéis sentado, cansados y desalentados en la encrucijada de los caminos." Freinet, Celestin

diumenge, 27 de novembre del 2011

Naturpark

La setmana del 14 al 18 de novembre la varem dedicar a fer diferents activitats proposades pels professors totes fora de l´universitat. 

El primer dia vam anar a Naturpark de Cerdanyola del Vallès. Es tracta d´un bosc tancat i en els arbres hi han plataformes, cordes, tirulines que ens permeten anar d´arbre en arbre. 
La meva experiència personal ha sigut molt bona, perquè tot i que al principi no anava molt convençuda perquè segons a quina altura tinc vertigen quan ens van explicar en que consistien les activitats i que havien diferents altures vaig agafar una mica més de confiança. A més, tot i que al principi la primera activitat em va costar una mica, vaig anar pujant de nivell i ho vaig prendre com un repte personal. 
Penso que fer una sortida així esta molt bé perque els nens treballen aspectes com l´equilibri, els moviments i a més fomenten les relacions entre els companys. 


   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada